Hanna

Ni vet när en plötsligt känner sig hel igen. Inte för du har lappat ihop sig själv med alla trasiga delar utan du har hittat någon som kompletterar det trasiga.
Du är inte längre ensam utan det finns en färdkamrat som skrattar åt allt det fula tillsammans med dig.
Rädslan att falla minskar för det finns någon som hjälper dig upp igen och torkar bort dina smutsiga tårar.
Det är inte längre ens egen smärta som gör ont utan någon annans och du gör allt för att undvika den.
Det här är Hanna. Jag har känt henne i två månader och en dag men hon har redan tagit den största platsen i mitt liv och jag skulle nog kunna ta mer än en kula för henne.

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är världens bästa. Jag älskar dig min finaste vän <3

2013-10-21 @ 21:48:55
Postat av: Mirjam

så fint och jag önskar så att alla skulle finna en sån vän.

2013-10-22 @ 14:10:15
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0